Lieknėjimas lengvai

pagrindiniai patarimai

lieknejimo patarimai

Jeigu nusprendėte atsikratyti viršsvorio ar tiesiog patobulinti kūną prieš paplūdimio sezoną, tikriausiai norite sulieknėti. Įvairios lieknėjimo programos siūlo neįtikėtinus rezultatus, pasiekiamus per ypač trumpą laikotarpį, bet ar tai tiesa?

Tiesa yra tokia, jog neteisingas požiūris į savo organizmą bei papildomus kilogramus nepadeda jų atsikratyti, o gali net ir jums pakenkti. Tad į ką kreipti dėmesį, jei norite sulieknėti?

Kalorijos – stebėkite

Be abejonės tai yra vienas iš pagrindinių aspektų, kurio kontrolė ir priežiūra leidžia numesti arba priaugti svorio. Nėra būtina pradėti valgyti mažiau kaloringą maistą, galima tiesiog pasirinkti aktyvesnį gyvenimo ir laiko praleidimo būdą. Kalorijos nėra lygios kalorijoms.

Šimtas gramų cukraus ir fruktozės kūne užsiliks daug ilgiau nei, pavyzdžiui, 100 gramų mikroelementų, gautų iš daržovių ar vaisių. Saldainiai, šokoladas ir kiti kaloringi gardumynai dažnai nėra pats geriausias pasirinkimas tiems, kurie nori numesti svorio. Skaitykite maisto sudėtį, stebėkite kalorijas bei kiek jų suvartojate.

Laikas - neskubėkite

Svorio metimas turi vykti palaipsniui. Nesitikėkite per naktį atsikratyti visais nepageidaujamais kilogramais. Jeigu lieknėjate per sparčiai – nukenti jūsų organizmas. Jam pradeda trūkti naudingų medžiagų ir taip jis yra nualinamas. Blogi bei nekokybiški maisto papildai ar vitaminai irgi neduoda naudos.

Jie jūsų kūne nesukuria sveikesnės terpės, o priešingai - sunaikina tiek gerąsias, tiek blogąsias bakterijas tam, kad svoris nyktų kuo greičiau bet kokiais būdais. Būkite metodiški ir pasirinkite tokią programą, kuri galbūt nėra pati greičiausia, bet turi patvirtinimą iš medicinos ar dietos specialistų.

Angliavandeniai - reguliuokite

Tai pagrindinis trumpalaikės energijos šaltinis. Makaronai, duona, bulvytės fri – visa tai yra maistas su daugybe angliavandenių. Jie puikiai tinka, norint pasikrauti jėgų ar atsigauti po sunkios dienos, tačiau per daug piktnaudžiauti angliavandeniais gausiu maistu nereikėtų. Sportininkai, norėdami numesti svorį, dažniausiai pradeda nuo angliavandenių kiekio mažinimo, o vėliau įveda ir kitus mitybos pokyčius.

Negalvokite klaidingai, angliavandeniai jums yra būtini, kitaip jausitės paliegę, silpni ir nemotyvuoti. Suvartojamų angliavandenių kiekį reikėtų reguliuoti ir nuolat sekti. Patikėkite, taip rezultatai bus iškart pastebimi, o pats lieknėjimas tikrai taps daug paprastesniu procesu.

Riebalai – mažinkite

Ko gero, paprasčiausias būdas sulieknėti, kurį žino dauguma žmonių, nesančių profesionaliais dietologais – riebaus maisto atsisakymas. Tiesos tame yra, tačiau ne visi riebalai yra blogi. Jeigu susergate, organizme pirmiausiai sudeginami riebalai, todėl labai svarbu turėti tam tikrą rezervą, kad organizmas būtų visokeriopai tvirtas. „Gerieji“ riebalai taip pat leidžia palaikyti svorį, palaiko gerą nuotaiką ir lengvina kovą su nuovargiu. Riešutuose, alyvuogių aliejuje ar, pavyzdžiui, avokaduose rasite nesočiųjų riebalų.

Tai yra ta riebalų rūšis, kurią vartoti yra tikrai naudinga. Svarbu – nepiktnaudžiauti.
Pradėti galima nuo mažesnio riebumo pieno produktų, mažinti aliejaus kiekį kepimo procese arba vengti riebaluose kepto greito maisto. Įgyvendinkite tai ir lieknėsite daug greičiau!

Gyvenimo būdas – keiskite

Netinkamas valgymo rėžimas ir blogas suvartojamų medžiagų balansas tikrai nepadės numesti papildomų kilogramų. Jūsų gyvenimo būdas yra būtent tai, dėl ko tas viršsvoris dažniausiai atsiranda. Galima ieškoti pasiteisinimo dėl stambių kaulų, prasto metabolizmo ar kitų priežasčių, tačiau tiesa ta, kad sportininkai suvalgo tūkstančius kalorijų kiekvieną dieną, bet turi itin gražų kūną. Taip yra todėl, kad jie tą energiją, riebalus ir kalorijas sudegina.

Sėdimas darbas, suderintas su mažu aktyvumu laisvu laiku, saldūs gėrimai ar alkoholis niekuo neprisideda prie lieknėjimo. Pradėkite daryti mankštą ryte, bėgioti po darbo arba tiesiog nueikite didesnį atstumą pėsčiomis. Pakeitę savo elgseną tam tikrose srityse, galėsite po truputį keisti gyvenseną ir gerinti organizmo būklę.

Rėžimo pakeitimas – nebijokite

Norėdami pakeisti kūną, turite pakeisti rėžimą. Organizmas nemėgsta nepastovumo. Nesubalansuota ir nepastovi mityba skatina kūną kaupti kuo daugiau medžiagų, todėl maitintis reiktų reguliariai, tarsi pagal grafiką. Nebūtinai sekti laiką sekundėmis, tačiau turėtumėte nuspręsti, kad valgysite 3 ar 4 kartus per dieną, maždaug tuo pačiu metu.

Miegokite 7-9 valandas. Tokia miego trukmė yra optimali suaugusiam žmogui, jausitės pakankamai pailsėję ir žvalūs. Mažiau miego reikš jokio poilsio, o ilgesnis miegas per lengvai išmuš iš ritmo. Galbūt sutvarkyti rėžimą padės asmeninė dienotvarkė.

Pagunda – kovokite

Venkite „cheat meals“ ir pagundų iš šalies, ypač maisto srityje. Bent jau tik pradėję naują mitybos ir lieknėjimo programą, nepasiduokite pagundoms ir palaukite, kol bus pastebimi ar jaučiami rezultatai. Tada galima leisti sau ir saikingai pasukčiauti, per daug nenukrypstant nuo rėžimo.

Raskite vidinės motyvacijos reguliariai sportuoti ir skatinkite save aktyviai leisti laisvalaikį. Atsispyrimas tinginystei ir nesveikam maistui bus sunkus pirmus keletą kartų, tačiau vėliau apie tai net nebegalvosite.

Taigi, jeigu norite lieknėti – teks aukotis. Gali būti, jog turėsite atsisakyti skanių patiekalų, reikės skirti daugiau laiko sau ir tam, ką valgote, o svarbiausia – savo elgsenai. Sportas, aktyvumas, tam tikri rėžimo pokyčiai bei padidėjęs energijos suvartojimas leis lieknėti efektyviai ir sveikai.

Svorio mažinimui ir organizmo valymui gerai tinka Coral Club produktas Colo Vada


Produkcija

  • Natūralūs maisto papildai
  • Ekologoškos valymo priemonės
  • Kosmetika
Info:
Tapkite nemokamai 
 Koralinis Klubas nariu
ir gaukite nuolaidą -20% !




© Copyright www.koralinis.lt  All Rights Reserved.